YİMER157. Yabancılar ikamet iznine ilişkin soru ve sorunlar için Yabancılar İletişim Merkezi'nin (YİMER) yurt içinden 157 ve yurt dışından +90 312 157 11 22 numaralı telefonlarından 24 saat ayrıntılı bilgi alınabilmektedir.

Göç idaresine nasıl ulaşabilirim?

İstanbul İl Göç İdaresi Müdürlüğü

  1. Adres. Hırka-i Şerif Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı No:64, 34091 Fatih/İstanbul.
  2. e-posta. istanbul@goc.gov.tr.
  3. Telefon. 0212 499 40 00.
  4. Fax. 0212 499 40 05.

Göç idaresinden randevu nasıl alınır?

Göç idaresi randevusu oluşturmak için www.gochizmetleri.com adresimiz üzerinde form doldurabilir ya da 0850 532 13 21 numaraları çağrı merkezimiz üzerinden ulaşım sağlayabilirsiniz.

Alo 157 ücretli mi?

Türkiye'nin, İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Genel Müdürlüğü bünyesinde Yabancılar İletişim Merkezi (YİMER) kurduğunu hatırlatan Uslu, "Alo 157" danışma hattı üzerinden ücretsiz olarak danışma hizmetinin verdiğini söyledi.

GIGM ne demek?

İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Genel Müdürlüğü | Göç Araştırmaları Merkezi.

157 telefon hattı nedir?

Yabancılar ikamet iznine ilişkin soru ve sorunlar için Yabancılar İletişim Merkezi'nin (YİMER) yurt içinden 157 ve yurt dışından +90 312 157 11 22 numaralı telefonlarından 24 saat ayrıntılı bilgi alınabilmektedir.

Göç pasaportu nereden alınır?

İl/İlçe Nüfus Müdürlüklerinden alınabilir. Türk makamları dışından alınan bir belge ise, Apostille şerhli ve Türkçe tercümesinin noter onaylı olması gerekmektedir.

Ikamet izni randevusu nasıl alınır?

İkamet izni nasıl alınır? e-İkamet.goc.gov.tr üzerinden online başvuru yapıldıktan sonra seçilen randevu gününde istenen belgeler ile randevuya gitmek gerekmektedir, başvuru ilgili İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından olumlu olarak değerlendirildikten sonra kişinin ikamet izni kartı belirtmiş olduğu adrese gönderilir.